Tuesday 14 June 2011

Apakah itu “Lebih Baik Bersama”?

Posted by Syida at 10:24
Apakah itu “Lebih Baik Bersama”?
Terdapat banyak perkara dalam kehidupan yang nampaknya lebih baik bersama-sama, seolah-olah ia diwujudkan untuk satu sama lain. Mentega kacang dan jeli. Wayang gambar dan bertih jagung. Musim bunga dan bunga-bungaan yang sedang mekar.
Lifestyles telah menemui beberapa perkara lagi yang lebih baik wujud bersama-sama. Yang pertama ialah 23 jenis ekstrak botani yang dimuatkan ke dalam setiap botol Intra. Dan, disebabkan ekstrak-ekstrak botani yang luar biasa tersebut dan cara ia bekerja lebih baik bersama-sama, mengimbangkan lapan sistem biologi dalam tubuh badan anda untuk mencapai tahap kesihatan dan kesejahteraan yang lebih tinggi, kami telah menemui bahawa Intra dan anda juga lebih baik wujud bersama-sama. Teruskan membaca untuk mengetahui sebabnya!


Adakah anda memperoleh nutrien-nutrien botani yang diperlukan dalam diet anda pada hari ini?
Ramuan botani mengandungi banyak jenis nutrien yang selalunya tidak terdapat dalam makanan-makanan lain yang kita makan pada hari ini. Walaupun nenek moyang kita mengambil ramuan botani sebagai sebahagian daripada pemakanan biasa mereka, jarang sekali kita mendapati diri kita contohnya mengunyah kulit kayu, atau memakan kelopak bunga, kecuali sekali-sekala sebagai bahan “hiasan” sesetengah jenis salad.
Namun begitu, fitonutrien dan antioksidan yang terdapat dalam ramuan botani adalah unik dan amat berharga bagi kesihatan kita, terutamanya dalam era yang mana tekanan, ketidakaktifan, pencemaran, dan ketidakseimbangan lain adalah sebahagian yang ketara dalam kehidupan moden seseorang individu.
Intra adalah pemakanan tambahan botani semula jadi yang membekalkan semua kebaikan yang pernah dinikmati oleh nenek moyang anda dalam pemakanan mereka, kepada tubuh badan anda. Anggaplah ia sebagai ramuan terbaik daripada Alam Semula Jadi yang sedang membantu memperbetulkan ketidakseimbangan yang disebabkan oleh gaya hidup yang amat sibuk pada hari ini.
Fitonutrien + antioksidan yang terdapat di dalam sebotol Intra = Lebih Baik Bersama!

0 comments:

Post a Comment

 

Syidah.Gee Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting